جوراب نوزادی عروسکی سردی را به سرعت کاهش می دهد

جوراب پاهای آنها را گرم نگه می دارد، زیرا فشار خون پایینی دارند، زیرا جوراب نوزادی عروسکی آنها را خشک نگه می دارد که بر خلاف تصور رایج، لباس بدون کلاه الزامی نیست و داشتن یک زوج ایده بدی نیست و ممکن است گرم باشد، اما ممکن است نوزادان سرد باشند.

مرکز بهداشت محیطی مستقر در کالیفرنیا (CEH) سطوح بالای BPA را در جوراب‌هایی که عمدتاً از پلی استر با اسپندکس ساخته شده‌اند، از چندین مارک پیدا کرده است و همه محدوده‌های اندازه گنجانده شده است، اما تاکید بر جوراب‌های نوزاد/کودک است.

مخلوط های مختلف پلی استر، پنبه و اسپندکس مورد آزمایش قرار گرفتند و غلظت های یافت شده تا 19 برابر بیشتر از حد ایمن این ماده شیمیایی در کالیفرنیا بود، اگرچه جوراب هایی که عمدتاً از پنبه ساخته شده بودند تحت تأثیر قرار نگرفتند.

جوراب نوزادی عروسکی

وجود BPA دلیلی برای نگرانی است و اعتقاد بر این است که BPA باعث آسیب رشد و تولید مثل می شود و با سرطان سینه، سرطان پروستات، اختلالات متابولیک، دیابت و بسیاری از نگرانی های جدی دیگر برای سلامتی، به ویژه در نوزادان و کودکان نوپا مرتبط است.

مسیر قرار گرفتن در معرض این ماده شیمیایی، جذب پوستی مستقیماً از طریق پوست هنگام پوشیدن جوراب و همچنین بلع از طریق تماس دست به دهان پس از لمس یا دست زدن به جوراب است.

بر اساس یافته‌های آنها و بر اساس پیشنهاد 65 کالیفرنیا، CEH در سپتامبر 2021 اخطارهای 60 روزه را به 75 برند جوراب ارسال کرد.

طبق فرآیند Prop 65، متهمان 60 روز فرصت خواهند داشت تا با CEH برای اصلاح تخلفات همکاری کنند، به عنوان مثال با ارائه برچسب های هشدار دهنده Prop 65 برای وجود BPA همراه با محصولات خود در هنگام فروش، قبل از اینکه CEH شکایت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.