خرید نخ پنبه جهت تولید حوله های نخی

خرید نخ پنبه با بهترین کیفیت در کارخانجات تولید نخ پنبه در کشور به صورت عمده و با قیمت کاملا مناسب برای تولید کنندگان بزرگ در سطح کشور صورت می پذیرد.

ما در این کارخانه نخ های ۱۰۰% پنبه را تولید می کنیم که هیچکونه الیاف مصنوعی در آن به کار نرفته و کیفیت عالی دارند. ما سعی کردیم تا با تولیدات انبوه خود قیمت را تا حد امکان کاهش دهیم.

خرید نخ پنبه جهت تولید حوله های نخی

مراحل تولید نخ برای حوله های نخی

  • برداشت پنبه از مزارع
  • کاردینگ
  • شانه کردن
  • تاب دادن
  • رنگرزی

همانطور که می دانید بهترین نخ برای تولی حوله های نخی استفاده از نخ های ۱۰۰% پنبه می باشد. زیرا علاوه بر نرمی و راحتی که دارند از قدرت جذب بالایی نیز برخورداند.و حتی ضد حساسیت هستند .

خرید نخ پنبه جهت تولید حوله های نخی

بهترین نخ برای تولید حوله

نخ حوله نخی است که با ید از پنبه مطلوب با تاب مخوص تولید شده باشد. تاب مطلوب نخ برای تولید حوله باعث لطافت حوله بعد از شستشو می شود.در بین نخها، نخ رینگ کیفیت بهتری نسبت به دیگر نخهای مشابه خود دارد.

حوله های تولید شده با نخ اپن اند قبل از شستشو کیفیت مطلوبی دارند، اما بعد از چند بار شستشو لطافت خود را از دست می دهد و تولید پرز می کند.

بیشتر بخوانید: نخ پنبه شیراز

خرید نخ پنبه جهت تولید حوله های نخی

ما در کارخانجات تولید نخ پنبه بی نظیر با استخدام کردن کادری مجرب و کاردان توانستیم تولیدات خود را تا حد زیادی بالا ببریم. همچنین با استفاده از ابزارآلات و دستگاه های مدرن و به روز دنیا باعث شده تا کیفیت نخهای این کارخانه به بالاترین سطح کیفیت خود برسد. خرید نخ پنبه خام و رنگی برای تولید حوله در تمام نقاط کشور صورت می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.