فروش بهترین نخ پنبه در کشور مخصوص تولید حوله های نخی

فروش بهترین نخ پنبه در کشور برای تولید کنندگانی که می خواهند با نخ پنبه های با کیفیت را خریداری کنند. این کارخانه برای تولیدی های مختلف مانند پارچه و لباس های نخی و به خصوص حوله های آن نخ پنبه مرغوبی را تولید می کند.

ما برای فروش بهترین نخ پنبه ها در این کارخانه افرادی را برای مدیریت فروش برگزیدیم، که با تماس با آنها بتوانید محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده سفارش دهید.

فروش بهترین نخ پنبه کشور مخصوص تولید حوله های نخی

نخها دارای نمره های مختلفی می باشند و خریداران نخ پنبه بی نظیر را با مشکل مواجه میکنند، که چگونه نمره آنها را تشخیص دهند. ما در بخش بعدی به نمره نخ و چگونگی محاسبه آن می پردازیم.

نمره نخ

نمره نخ رابطه مستقیمی با ضخامت پارچه یا نخ دارد به طوریکه نشان دهنده نسبت طول نخ به وزن آن می باشد.

محاسبه نمره نخ

برای مثال اگر ۱۰۰ متر از نخ یک لای پنبه ۵ گرم باشد، با تقسیم ۱۰۰ بر ۵ عدد ۲۰ به دست می آید که نمره نخ به حساب می آید. از این محاسبات در می یابیم که هرچه نمره نخ بیشتر باشد ضخامت آن نیز کمتر است. برای مثال نخی با نمره ۱۰ ضخیم تر از نخ نمره ۲۰ می باشد.

سنجش نمره نخ و ضخامت پارچه

برای اینکه بتوانید ضخامت پارچه را با نوع آن بسنجید، و در ذهن خود تداعی کنید، لازم است که مدتی با مقایسه ی انواع پارچه ها با هم، تجربه به دست بیاورید، تا در زمانی که نمره ی نخ در پارچه را به شما می گویند بتوانید ضخامت پارچه و کاربرد آن را درک کنید.

فروش بهترین نخ پنبه در کشور برای تولید حوله نخی

برای خرید نخ پنبه لاکرا می توانید با مدیر فروش ما در این کارخانه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.