نخ پنبه اپن اند ۱۰۰% پنبه

فروش نخ پنبه اپن اند از کارخانجات مرکزی تولید نخ پنبه با بهترین کیفیت در سطح کشور صورت می پذیرد. ما به دلیل استفاده از مرغوب ترین الیاف پنبه توانستیم بهترین نخ پنبه اپن اند را در کشور تولید کنیم.محصولات کارخانه نخ پنبه به دلیل داشتن کیفیتی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بالا با محصولات خارجی در این بخش رقابت داشته و به خارج از کشور نیز صادر می شود. برای خرید نخ پنبه ای می توانید با مدیر فروش ما در این کارخانه تماس حاصل فرمایید.

نخ پنبه اپن اند 100% پنبه

ریسندگی نخ پنبه اپن اند

تاریخچه این ریسندگی را می توان به اواخر قرن نوزدهم نسبت داد که طرح اولیه آن مطرح شد. اما این سیستم به صورت پیشرفته در نیمه دوم قرن بیستم به تکامل رسید، و به شکل امروزی درآمد.

به طور کلی میتوان دلیل ساخت این سیستم را به دو دسته کلی تقسیم نمود:

  1. کاهش هزینه تولید
  2. افزایش تولید

نخ پنبه اپن اند 100% پنبه

کاهش هزینه تولید

از نظر هزینه تولید می توان در دو جهت عمده بررسی کرد:

  1. مصرف انرژی
  2. کوتاه شدن خط تولید و هزینه نیروی انسانی

با توجه به وزن دوک های ماشین رینگ، نیرویی که صرف به حرکت درآوردن این دوک ها می شود به مراتب بیشتر از نیروی مصرف شده در ماشین اپن اند است.

زیرا انرژی مصرف شده برای تاب دادن نخ بسیار کم بوده و بیشتر انرژی ماشین، صرف انتقال حرکت از الکتروموتور به دوک ها و قرقره ها می شود. در ریسندگی اپن اند ماشین نیم تاب حذف شده که باعث رقه جویی در هزینه نیروی انسانی می شود.

خرید نخ پنبه جهت تولید پارچه

ما در این کارخانجات به دنبال جلب رضایت شما هستیم. فروش نخ پنبه با بهترین کیفیت توانسته ما را به اهداف خود در راستای بهترین شدن برساند. استفاده از دستگاه های پیشرفته توانسته تولید را بالا برده و هزینه ها را کاهش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.