نخ پنبه ای ارزان تر از همه جا

نخ پنبه ارزان ، نخ پنبه رنگی ، نخ پنبه خام به صورت عمده و ارزان تر از همه جا برای تولید کنندگان بزرگ در سراسر کشور عرضه می شود. تولید نخ پنبه رنگی به صورت کاملا مکانیزه و با دستگاه های به روز دنیا و بدون هیچ گونه الیاف مصنوعی صورت می پذیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارخانجات تولید نخ پنبه ای به دلیل کیفیت مناسب با محصولات مشابه خارجی رقابت می کند و حتی محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می کند.

نخ پنبه ای ارزان تر از همه جا

انواع نخ پنبه

نخ پنبه شیراز انواع مختلفی دارند که برای تولید محصولات زیادی از آنها استفاده می شود، برای مثال پارچه های نخی، لباس های نخی و حوله های آن می باشند.

ما در کارخانجات تولید نخ پنبه به صورت تخصصی بر روی نخهای ۱۰۰% پنبه کار کردیم و توانستیم بهترین ها را برای شما فراهم آوریم. نخ پنبه های ما بدون هیچ گونه الیاف مصنوعی و کاملا طبیعی می باشد.

  • نخ پنبه اپن اند ایرانی
  • نخ پنبه اپن اند ترکمن
  • نخ پنبه کامپکت هندی
  • نخ پنبه کامپکت لمریت

فروش نخ پنبه ترکمن به صورت عمده

تایین نمره نخ

نخها دارای نمره های زیادی هستند که تولید کنندگان را در هنگام خرید به دردسر می اندازد. می توان گفت که نمره نخ با ضخامت آن رابطه مستقیمی دارد، برای محاسبه نمره نخ نسبت طول نخ به جرم آن را اندازه گیری می کنند.

برای مثال اگر ۱۰۰ متر نخ ی لای پنبه را ۵ گرم در نظر بگیریم، با تقسیم این دو عدد به یکدیگر، عدد ۲۰ به دست می اید که بیانگر نمره نخ می باشد. پس نتیجه می گیریم که هرچه ضخامت نخ بیشتر باشد، نمره آن کمتر است.

خرید نخ پنبه اپن اند ترکمن به قیمت درب کارخانه

3

  1. سلام خسته نباشید… واقعا قیمتهاتوم عالیه.. چقدر عالی ک می‌توانیم بدون واسطه خریداری کنیم با تشکر فراوان از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما

  2. سلام وقتتون بخیر لطفا بفرمایید که قيمت و کاتالوگ را چگونه می‌توان تهیه کنیم از شما ممنون میشم اگه زودتر جواب بدید با تشکر فراوان از شما وتیم فوق‌العاده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.