کاشی و سرامیک تبریز گزینه ای مناسب برای منازل ساده

کاشی های سرامیکی از کم هزینه ترین کفپوش های موجود هستند و البته طول عمر آنها باعث دوام بیشتر آنها می شود و در حالی که کاشی های سطح بالا در بازار موجود است، کاشی و سرامیک تبریز استاندارد بهترین گزینه برای بسیاری از افراد است.

در حالی که محدوده کاشی‌های سرامیکی می‌تواند از 1 تا 20 دلار در هر فوت مربع باشد، اکثر مردم چیزی را انتخاب می‌کنند که قیمتی بین 2 تا 4 دلار در هر فوت مربع دارد و با نصب، احتمالاً چیزی بین 5 تا 10 دلار برای هر فوت مربع کاشی پرداخت خواهید کرد.

5. افزودن ارزش
در حالی که کاشی های حمام ممکن است کمی سرمایه گذاری به نظر برسد، اما در راحتی و سبکی که در خانه خود از آن لذت خواهید برد، به شما برمی گردد و علاوه بر این، ارزش فروش مجدد خانه خود را افزایش خواهید داد.

در واقع، بازسازی حمام می تواند ارزش خانه شما را به طور متوسط 11000 دلار افزایش دهد و در بازار امروز، بازسازی فضا واقعا ارزش سرمایه گذاری را دارد.

کاشی و سرامیک تبریز

6. بهبود کیفیت هوا
کپک و کپک واقعاً می‌توانند در حمام‌های قدیمی تجمع پیدا کنند و باعث ایجاد ناخوشایند و آلرژی‌های تحریک‌کننده و آسم شوند.

اگر اعضای خانواده شما از آلرژی به کپک رنج می برند، عطسه و احتقان روزانه واقعا می تواند سبک زندگی آنها را مختل کند و وقتی روی یک کف حمام جدید سرمایه گذاری می کنید، آنها می توانند دوباره به راحتی نفس بکشند.

کف کاشی و سرامیک به ویژه برای گرمای تابشی زیر کف مناسب است و این یک ماده طبیعی است که خاصیت رسانایی حرارتی دارد و این بدان معناست که گرما را به خوبی تحمل کرده و انتقال می دهد.

گرمایش تابشی کف حمام شما را گرم نگه می دارد و نسبت به واحدهای تهویه مطبوع سنتی از نظر انرژی کارآمدتر است. همچنین یک نقطه فروش عالی برای خانه شما است.

برخی از مواد مصنوعی ترکیبات آلی فرار (VOCs) را تولید می کنند و این ترکیبات می توانند هوای شما را آلوده کرده و برای افرادی که حساسیت، آلرژی و آسم دارند، مشکل ایجاد کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.