اکثر دانش‌آموزان به شکلی با کدهای لباس مواجه شده‌اند

اکثر دانش‌آموزان به شکلی با کدهای اندازه لباس بافتنی نوزاد مدرسه مواجه شده‌اند – از ممنوعیت استفاده از بند اسپاگتی یا تاپ‌های برش گرفته تا محدودیت‌هایی در مدل‌های خاص مو، طول مو و پوشش سر. با وجود رایج بودن آنها، کدهای لباس مدرسه و سیاست های آراستگی اغلب منعکس کننده و تقویت کننده کلیشه های منسوخ و جنسیتی است و ممکن است به طور نامتناسبی علیه دانش آموزانی که بیشتر تحت نظارت پلیس قرار می گیرند یا توسط مقامات مدرسه به عنوان منحرف تلقی می شوند، اعمال شود.

به عنوان مثال، کدهای قهوه برای لاغری شکم و پهلو مدرسه ممکن است منعکس کننده این دیدگاه جنسیتی و مضر باشد که بدن دختران ذاتاً مبتذل یا نامناسب است، پسران توسط بدن دختران “پرت می شوند” و اینکه لباس و ظاهر دختران نیاز به مقررات بیشتری نسبت به پسران دارد.

چنین سیاست‌هایی همچنین ممکن است دانش‌آموزان LGBTQ+ را به دلیل عدم انطباق با هنجارهای جنسیتی سفت و سخت در مورد رفتار و ظاهر مناسب تنبیه کنند. علاوه بر این، دانش‌آموزان رنگین‌پوست – و به‌ویژه دختران سیاه‌پوست و دیگر دختران رنگین‌پوست – به‌دلیل تلاقی کلیشه‌های نژادی و جنسیتی، به‌طور نامتناسبی برای اجرای کد شومیز یقه کراواتی مورد هدف قرار می‌گیرند.

به طور خاص، دختران سیاه پوست اغلب کمتر بی گناه و بیشتر شبیه بزرگسالان، پرخاشگر و تهدیدآمیز دیده می شوند و به حمایت و حمایت کمتری نیاز دارند  طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه که اغلب به عنوان “سوگیری بزرگسالی” شناخته می شود.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!