تکثیر چیپس نخود فرنگی

اگر ایده نخودفرنگی تصاویری از پنهان کردن آنها در دستمال سفره در هنگام شام دوران کودکی به شما می دهد ممکن است زمان آن رسیده باشد که در مورد این سبزی بسیار بدخلق فکر کنید.

نخود سبز تازه می تواند خام یا پخته خوشمزه باشد و نخود آبگوشتی سبز یک غذای اصلی سوپ دلچسب است.

این روزها به لطف تکثیر چیپس نخود فرنگی، تنقلات نخود بوداده و پودر پروتئین نخود فرنگی، نخود قرمز ۱۴۰۱ در مکان‌های کمتری ظاهر می‌شود.

مهم نیست چه فرمی را انتخاب می کنید، مواد مغذی ارزشمندی دریافت خواهید کرد اما از آنجایی که نخود کرمانشاه از تازه به خشک شده به پودر تبدیل می شود، مشخصات غذایی آن تغییر می کند.

به عبارت دیگر در حالی که نخود فرنگی به هر شکلی ارزش غذایی دارد نخود سفید به یک اندازه سالم نیستند.

در اینجا نحوه چیدمان آنها آمده است.

وقتی نخود سبز تازه از باغ می آید (یا از طریق راهروی محصولات یا حتی فریزر)، نخود سبز به عنوان یک سبزی نشاسته ای طبقه بندی می شود، اما این بدان معنا نیست که ممنوعیت آن ممنوع است.

حتی با سه برابر کالری برخی سبزیجات دیگر، نخودفرنگی هنوز یک غذای نسبتا کم کالری و یکی از مواد مغذی ترین سبزیجات است.

Marc O’Meara، متخصص تغذیه در بیمارستان بریگهام و زنان در بوستون می‌گوید: بنابراین، به‌دست آوردن فواید این مواد مغذی بیشتر از کالری یا کربوهیدرات اضافی است.

یک فنجان نخود پخته (تازه یا منجمد) حدود 135 کالری و 25 گرم کربوهیدرات دارد.

آن را با حدود 45 کالری و 10 گرم کربوهیدرات در یک فنجان لوبیا سبز یا حدود 150 کالری و 34 گرم کربوهیدرات در یک سیب زمینی قرمز متوسط ​​مقایسه کنید.

کارن کالینز، مشاور تغذیه مؤسسه تحقیقات سرطان آمریکا، می گوید به علاوه، نخود حاوی مواد شیمیایی گیاهی است که به دفاع آنتی اکسیدانی بدن کمک می کند.

  • منابع:
    1. ?Are Peas Good for You
  • تبلیغات: 
    1. تولید بال هواپیما با استفاده از بیسکویت!
    2. چطور از افسردگی رهایی پیدا کنیم
    3. با استفاده از پارچه می توان هوا را تصفیه کرد
    4. احداث پروژه راه آهن در زیر اقیانوس آرام!!