حوله یاس سپید مشهد که مانند ماسک طلا عمل میکند!

حوله ها طیف گسترده ای از رنگ ها را دارند و می توانند شیک و کاربردی باشند.

حوله یاس سپید مشهد ساده‌ترین راه برای نگهداری هستند، زیرا می‌توانید آن‌ها را در آب داغ بشویید تا بدون نگرانی از محو شدن رنگ، ضدعفونی شوند.

شما همچنین می توانید آنها را سفید کنید اگرچه مراقب باشید سفید کننده کلر می تواند لکه های پروتئینی مانند عرق را زرد کند، اگر به درستی رقیق نشده باشد.

اما بسته به سبک حمام شما، میزان استفاده از حوله ها و میزان روشنایی که می توانید آنها را نگه دارید، حوله های تمام سفید می توانند بسیار شیک یا بسیار خسته کننده به نظر برسند.

حوله

اگر به سراغ رنگ‌های اشباع می‌روید، از سفیدکننده‌ها و محصولات پوستی حاوی بنزوئیل پراکسید، مانند کرم‌های آکنه که می‌توانند رنگ آن‌ها را نیز تغییر دهند، اجتناب کنید و در شستشو به آب سرد بچسبانید تا رنگ را تا حد امکان حفظ کنید.

هنگامی که حوله خود را انتخاب کردید، ابتدا یک حوله تهیه کنید و آن را بشویید اگر آنها فقط به صورت مجموعه فروخته می شوند، کوچکترین مجموعه موجود را خریداری کنید.

احتمالاً نمی‌توانید آن را برگردانید، اما بهتر از هدر دادن پول برای یک دسته حوله بد است.

 از آنجایی که هر حوله جدیدی به صورت موقتی تکمیل می شود، باید آن را یک یا دو بار بشویید تا ببینید واقعاً چه ظاهری دارد و چه حسی دارد.

هنگام شستن حوله آزمایشی، از نرم‌کننده‌های پارچه که می‌توانند باعث ایجاد لکه‌هایی شوند که حس را تغییر می‌دهند، و سفیدکننده‌های کلر که می‌توانند رنگ را تغییر دهند، خودداری کنید.

در آب سرد بشویید و روی حرارت کم تا متوسط خشک کنید.

هنگامی که آماده خرید بیشتر هستید، یک قانون خوب این است که حداقل سه حوله حمام برای هر فرد در خانه خود داشته باشید.

شما باید حوله خود را هر دو تا سه روز یکبار عوض کنید، بنابراین اگر هفته ای یک بار لباس های خود را می شویید، به اندازه ای است که بین روزهای شستن لباس هایتان را ببینید.