دستگاه روغن گیری با سیسم به روز

شکل 1. پرس دانه های روغنی

به ابتدای گالری تصاویر بروید
مقدمه
پرس دانه های دستگاه روغن گیری آفتابگردان روغنی (شکل 1) قلب عملیات پرس دانه های روغنی است. پرس دانه های روغنی دانه های روغنی مانند آفتابگردان، کلزا و سویا را به روغن و کنجاله دانه های روغنی جدا می کند. تخم کدو یا انگور و آجیل برزیلی نمونه هایی از موادی هستند که کمتر شناخته شده اند و می توان برای روغن آنها در این ماشین ها پرس کرد.

روغن پرس روغن خام است دستگاه روغن گیری خانگی و به عنوان یک محصول غذایی یا به عنوان یک محصول صنعتی استفاده می شود. محصولات غذایی شامل روغن خام در سس ها یا به تنهایی، کاربردهای سرخ کردنی تابه یا سرخ کردن با چربی عمیق است. روغن سویا (معمولاً “روغن گیاهی” نامیده می شود)، روغن ذرت، روغن آفتابگردان، روغن کانولا، روغن بادام زمینی، روغن زیتون و روغن گلرنگ رایج هستند. این طیف وسیعی از روغن‌ها به انعطاف‌پذیری لازم در دستگاه روغن گیری ارده کنجد پرس دانه‌های روغنی اشاره می‌کند تا از آن برای پرس روغن از طیف گسترده‌ای از دانه‌ها و مغزها استفاده شود. برخی از پرس ها انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایرین ارائه می دهند، بنابراین قبل از خرید پرس برای یک هدف خاص، ادعاهای سازنده پرس را به دقت بررسی کنید. در صورت امکان، گفتگو با دیگرانی که از مطبوعات خاصی استفاده کرده اند، ارزشمند خواهد بود.

روغن‌های گیاهی که معمولاً در بازار یافت می‌شوند،  دستگاه روغن گیر صنعتی روغن‌های RBD هستند. این بدان معنی است که روغن ها پس از حذف اولیه از دانه روغنی تصفیه، سفید شده و خوشبو شده اند. یک مقاله جداگانه، پردازش روغن های خوراکی، این اصطلاحات و روش هایی را که ممکن است برای هر فرآیند استفاده شود، توضیح می دهد. برای یک تولیدکننده کوچک نفت، برخی از این فرآیندها ممکن است مفید باشند.

  • منابع:
    1. tion.
  • تبلیغات: 
    1. سیم کشی با کابل مفتولی الکترونیکی
    2. رشته سوپ مناسب سبد غذایی
    3. رشته سوپ کلاسیک خوشمزه
    4. توت فرنگی یک محصول نقدی بسیار مغذی و مفید