شیشه رفلکس تک جداره کل شهر را روشن کرد !

در ساختمان های مسکونی و تجاری، حدود 90 درصد گرما از پنجره ها وارد می شود. برای مقابله با این، می‌توانید پنجره‌های شیشه‌ای بازتابنده را برای ویژگی‌های موثر کنترل خورشیدی نصب کنید.

شیشه رفلکس تک جداره از نفوذ اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز و گرمای بیش از حد در مدتی جلوگیری می کنند و به نور طبیعی اجازه می دهند فضای داخلی را هجوم بیاورند و ظاهری روشن تر و جامع تر در داخل خانه ارائه می دهند. شما نور روز بهینه را بدون ضرر گرمای بیش از حد دریافت می کنید.

در حالی که نورگیرها برای نیازهای روشنایی روز و تسهیل زندگی در فضای داخلی-خارج عالی هستند، می توانند گرمایش داخلی را پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب 7×24 افزایش دهند.

بنابراین، برای کاهش گرمای بیش از حد و تابش نور خورشید، نورگیرهای ساخته شده از پنجره های شیشه ای بازتابنده به خوبی کار می کنند. ویژگی‌های کنترل خورشیدی آن‌ها در جذب بیشتر اشعه‌های فرابنفش که روی آن‌ها می‌افتد بسیار سودمند است و افزایش گرما را در این فرآیند کاهش می‌دهد.

فضاهای معاصر همه چیز در مورد ایجاد ترکیب مناسبی از سبک و کاربردی است و شیشه یکپارچه است. امروزه، شیشه در مورد شکنندگی نیست، بلکه مهندسی نوآورانه و استفاده کارآمد است، زیرا ساختارهای شیشه ای را می توان به گونه ای طراحی کرد که حس تجمل را ارائه دهد و همزمان مزایایی مانند حفظ حریم خصوصی، تنظیم دما، امنیت و غیره را ارائه دهد.

صاحبان خانه های مدرن اغلب پانل های شیشه ای، درها، اتاقک ها، لغزنده ها و غیره را انتخاب می کنند تا به فضای خود رنگی مینیمال و در عین حال لوکس ببخشند. بخش قابل توجهی از این شیشه های بازتابنده با مزایای بی شمار و طراحی براق آن است. عملی بودن و در دسترس بودن گسترده آن باعث شده است که شیشه انعکاسی برای بسیاری از وسایل نقلیه، مشاغل و صاحبان خانه نیز مورد استفاده قرار گیرد، به خصوص که خود تعمیرکاران یا معماران اغلب آن را توصیه می کنند.

با این حال، از آنجایی که هنوز نسبتاً جدید است، اسطوره های متعددی پیرامون آن و اجرای آن در فضاهای مدرن وجود دارد. با این حال، زمان آن فرا رسیده است که این افسانه ها را از بین ببریم، بنابراین بیایید ببینیم آنها چه هستند و چرا درست نیستند.