فوم سقفی یاسوج که نویزهای مزاحم را دفع میکند!

فوم سقفی یاسوج نه تنها بر آکوستیک داخلی تأثیر می گذارند، بلکه بر ورود نویزهای محیطی خارجی، عملکرد رطوبت گرمایی و عملکرد لرزه ای نیز تأثیر می گذارند. کاشی ها و کاشی های بیش از حد سنگین با مقاومت حرارتی بالا می توانند بر عملکرد ساختمان تأثیر منفی بگذارند و این باید در هنگام انتخاب نوع کاشی سقف در نظر گرفته شود.

شواهد نشان می‌دهد که کاهش سطح سر و صدا در مدارس می‌تواند با بهبود پیشرفت دانش‌آموزان مرتبط باشد. سقف‌هایی با جذب صدا برتر نقش مهمی در کاهش صدا دارند.

محصولات Rockfon دارای رتبه‌بندی‌های ضریب کاهش نویز (NRC) 0.70 – 1.05 هستند که گزینه‌های کاهش نویز ایده‌آل برای هر محیط مدرسه هستند. هرچه NRC بالاتر باشد، آکوستیک بهتری در یک فضا ایجاد می‌کند که محیط یادگیری مساعدتری را ایجاد می‌کند.

فوم

سقف‌های کاذب برای استفاده در بخش آموزشی فوق‌العاده هستند زیرا راهی آسان برای متعادل کردن دسترسی، عملکرد و هزینه را فراهم می‌کنند. عملکرد آکوستیک یک کلاس درس بسیار مهم است زیرا می تواند توانایی دانش آموزان را برای یادگیری به حداکثر برساند. اگر کودکان برای شنیدن معلم خود مشکل دارند، احتمالاً آنها را خاموش می کنند و اطلاعات ارزشمندی را از دست می دهند، یا اگر اتاق بیش از حد پر سر و صدا است، تمرکز دانش آموز بر روی کار در دستان دشوار است.

محققان دریافتند که به ازای هر 10 دسی بل افزایش در آلودگی صوتی، دانش آموزان 8 تا 9 ساله 5.5 امتیاز کمتر در آزمون استاندارد ملی خود انجام دادند (Allen, J. G, et al 2017). به همین ترتیب، اگر معلمی در تلاش است تا صدای خود را شنیده شود، این می تواند فشار قابل توجهی بر صدای او و توانایی او برای تدریس چندین درس بدون خستگی یا ناخوشی وارد کند. برای بهبود شرایط آکوستیک کلاس، باید محیط های آموزشی را با استفاده از محصولاتی طراحی کنیم که به جذب و کنترل نویز کمک می کند.