هفت راه ساده برای تازه کردن حوله بدون مواد شیمیایی

شما فقط بعد از دوش گرفتن از حوله حمامی خود استفاده می کنید، بنابراین نمی تواند آنقدر کثیف شود، درست است؟

نه خیلی سریع فیلیپ تیرنو، دکترای تخصصی پاتولوژی و میکروبیولوژی در دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک، می‌گوید: «وقتی می‌گویید باکتری‌ها را از بین می‌برید، تا حدی درست می‌گویید.

شما برخی از باکتری‌ها را از بین می‌برید». اما سایر باکتری‌ها روی پوست شما باقی می‌مانند سپس در حوله دستی تان بعد از حمام به حوله‌تان می‌چسبند. در اینجا هفت راه ساده برای تازه کردن کتانی بدون مواد شیمیایی آورده شده است.

هنگامی که آن باکتری ها وجود دارند، شروع به تکثیر خواهند کرد چاک گربا، دکترای میکروبیولوژی در دانشگاه آریزونا، می‌گوید: هنگامی که روز به روز دوباره از حوله استفاده می‌کنید، افزایش می‌یابد.

مطالعه ای به رهبری دکتر گربا نشان داد که حوله های دستی استفاده شده 1000 برابر بیشتر از حوله استخری نانو تازه خریداری شده باکتری کلیفرم دارند.

باکتری ها محیط های تاریک و مرطوب را دوست دارند، بنابراین در یک حمام بخار با در بسته رشد می کنند. حوله ها یکی از مهم ترین نقاط حمام شما هستند و توالت شما رتبه اول را ندارد.

مالیدن با حوله کثیف می تواند شما را در معرض خطر عفونت قرار دهد دکتر گربا می گوید: «وقتی از حوله آشپزخانه فانتزی عروس به شدت استفاده می کنید، پوست خود را می خراشید.

آن شکاف‌های کوچک در پوست شما آنقدر کوچک که نمی‌توان متوجه آن شد باعث ورود باکتری‌ها به بدن شما می‌شود.

آرون گلات، متخصص بیماری‌های عفونی، MD، FACP، FIDSA، FSHEA، سخنگوی انجمن بیماری‌های عفونی آمریکا و رئیس پزشکی و اپیدمیولوژیست بیمارستانی در جنوب، می‌گوید با این حال، «بسیار غیرمعمول» است که واقعاً یک بیماری را از حوله حمام خود بردارید.

بیمارستان جوامع ناسائو دکتر گربا می‌گوید میکروب‌های شما شما را بیمار نمی‌کنند، اما با استفاده از حوله‌های مشترک، احتمال ابتلا به بیماری را افزایش می‌دهید.

بدترین چیز در خانه خود را که هرگز حوصله تمیز کردن آنها را نداشته اید، پیدا کنید.

  • منابع:
    1. ?How Bad Is It to Not Wash Your Bath Towels Every Week
  • تبلیغات: 
    1. مردی با کفش های خود برای همسرش خانه ساخت.
    2. میوه های خشک چه فوایدی دارند؟
    3. خرید مستقیم بالنگ خشک جهرم
    4. با استفاده از روش بسیار جالب می توانید کارت پایان خدمت خود را تعویض کنید