پودر ماشین لباسشویی به همراه کاربرد

پودر لباسشویی در مقابل مایع لباسشویی. آیا شما یک الویت دارید؟

شما باید، به خصوص اگر لباس های تمرینی زیادی دارید. استفاده از پودر شوینده لباسشویی مانند پودر ماشین لباسشویی برف  برای شستن تمام لباس‌هایتان، به‌ویژه وسایل ورزشی، مزایای واضح زیادی دارد.

پودر لباسشویی این روزها بسیار بهتر است
فناوری در پودرهای شوینده لباسشویی واقعاً پیشرفت کرده است. دیگر مشکلی برای کلوخه شدن یا مواد شوینده حل نشده وجود ندارد، حتی در هر نوع آب و دما.

شوینده های پودری امروزی، از جمله پودر ماشین لباسشویی، دارای سورفکتانت های زیست تخریب پذیر، جایگزین های سفید کننده بدون کلر فعال شده با اکسیژن و فعال کننده های آب سرد هستند.

پاکسازی پودرها موثرتر از مواد شوینده مایع است
از آنجایی که شوینده‌های پودری مکانیسم‌های پاک‌کنندگی قوی‌تری نسبت به شوینده‌های مایع دارند، می‌توانند لباس‌های شما را بدون استفاده از مواد افزودنی مانند عطرها، رنگ‌ها و روشن‌کننده‌ها درخشان‌تر و شاداب‌تر کنند.

از آنجایی که هنگام شستن لباس های ورزشی خود باید از این مواد افزودنی اجتناب کنید، پودرهای شوینده لباسشویی برنده واضح افرادی هستند که سبک زندگی فعالی دارند. استفاده از پودرهای شوینده برای شستن پیراهن های ورزشی نیز راهی عالی برای به دست آوردن قدرت پاک کنندگی قوی بدون آن افزودنی های اضافی است.

مارک های شامل NIKE DRI-FIT به طور خاص استفاده از مواد شوینده پودری را توصیه می کنند
انتخاب بین شوینده های مایع و پودری ممکن است اصلاً انتخابی نباشد – برخی از برندها، از جمله نایک دری فیت، به طور خاص استفاده از پودر ماشین لباسشویی سافتلن را برای شستن لباس های ورزشی خود توصیه می کنند.

چرا؟ شوینده های مایع بیشتر مستعد به جا گذاشتن لایه یا باقیمانده روی لباس هستند و اساساً باکتری های ایجاد کننده بو و روغن های بدن را در گوشه های پارچه به دام می اندازند. شوینده های پودری نیز به طور ذاتی دارای عملکرد تمیز کنندگی موثرتری هستند بدون اینکه خیلی سخت باشند.

مواد شوینده پودری نسبت به مایعات کمتر کثیف و راحت تر هستند
آخرین کاری که می‌خواهید بعد از تمیز کردن لباس‌هایتان انجام دهید، این است که آشفتگی‌هایی را که با ریختن مواد شوینده مایع در همه جا ایجاد کرده‌اید، پاک کنید.

به نظر می‌رسد که شوینده‌های مایع همیشه در جایی ریخته می‌شوند یا در غیر این صورت نوعی آشفتگی ایجاد می‌کنند – دقیقاً در یک محصول تمیزکننده کیفیت عالی ندارند. با مواد پودر لباسشویی پرسیل همراه باشید، آنها تمیزتر هستند و کار کردن با آنها راحت تر است – فقط کافی است با قاشق بریزید و بریزید.

شوینده های پودری عاری از مواد نگهدارنده هستند
همه مواد نگهدارنده برای سلامتی شما مضر نیستند، اما اگر می خواهید به هر دلیلی از مواد نگهدارنده اجتناب کنید، باید پودر شوینده را انتخاب کنید.

از آنجایی که مواد شوینده مایع عمدتاً آب هستند، ماندگاری آنها بدون افزودن مواد نگهدارنده بسیار کوتاه است و بنابراین تقریباً همیشه حاوی نوعی نگهدارنده هستند. از آنجایی که مواد شوینده پودری طبیعتاً حاوی مایعات نیستند، نیازی به استفاده از مواد نگهدارنده نیست.

ماندگاری مواد شوینده پودری بیشتر از مایعات است
شوینده‌های مایع به دلیل اینکه می‌توانند حاوی 70 تا 80 درصد آب باشند، حتی با استفاده از مواد نگهدارنده به مرور زمان فاسد می‌شوند. آخرین چیزی که می خواهید لباس های خود را با آن بشویید یک ماده شوینده ترش است! این نیز عاملی است که باعث ایجاد بوی ترش در ماشین لباسشویی می شود.

  • منابع:
    1. POWDER LAUNDRY DETERGENT IS MUCH BETTER THESE DAYS

  • تبلیغات: 
    1. راز عجیب نخ ابریشم که به پروانه تبدیل شد
    2. ایران با تحریمها مبارزه می کند تا…
    3. کشف بزرگترین معدن الماس جهان در ایران!!
    4. با آویشن موبایل خود را شارژ کنید