زیتون پرورده تک نفره هیچ ماده مضری ندارند

بر کسی پوشیده نیست که زیتون تاثیر بسیار خوبی بر سلامتی دارد و این میوه های کوچک که در روغن پخت و پز فشرده می شوند یا به صورت کامل و کامل مصرف می شوند و زیتون پرورده تک نفره به عنوان کمک کننده های عالی قلب شناخته می شوند، اما فواید آن فراتر از یک تقویت قلبی عروقی است و این مزیت‌های اصلی را بدانید و می‌خواهید زندگی مدیترانه‌ای را شروع کنید.

زیتون مملو از اسیدهای چرب تک غیراشباع است، نوعی چربی که با کاهش LDL (کلسترول “بد”) و حفظ HDL (کلسترول “خوب”) مرتبط است.

خواص آنتی اکسیدانی قوی پلی فنول های زیتون همچنین می تواند از استرس اکسیداتیو و مزمن محافظت کند. التهاب، یک عامل کلیدی شروع کننده بیماری قلبی است.

به علاوه، شواهد درازمدت نشان می‌دهد افرادی که روزانه روغن زیتون فوق بکر مصرف می‌کنند در مقایسه با افرادی که این کار را نمی‌کنند در معرض خطر حمله قلبی، فشار خون بالا و مرگ‌ومیر قلبی عروقی قرار دارند.

زیتون پرورده تک نفره

ترکیبات گیاهی موجود در زیتون می تواند تولید اکسید نیتریک را افزایش داده و با افزایش جریان خون به بافت های شما، عملکرد عروق را بهبود بخشد و این برای سلامت کوتاه مدت و بلند مدت مفید است، زیرا گردش خون بهتر همه چیز را از دوی سرعت در باشگاه گرفته تا خطر کلی بیماری مزمن را افزایش می دهد.

برخی از انواع زیتون همچنین می توانند تا 25 درصد از آهن مورد نیاز شما را تامین کنند، ماده معدنی مهمی که به رساندن اکسیژن به اندام های شما کمک می کند.

پلی فنول های موجود در زیتون می تواند با جلوگیری از آسیب بافت اندام قبل از شروع به کاهش التهاب مزمن کمک کند و گفته می شود، زیتون بیشتر به دلیل نقش اصلی خود در رژیم های غذایی مدیترانه ای شناخته می شود که سرشار از سبزیجات، میوه ها و 100 درصد غلات کامل است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.