یک مشت خرمای شاهانی خاوران برابری با 100 پرس غذای ماهی دارد

چه ورزشکار باشید و چه فقط دوست دارید فعال باشید، قرار گذاشتن ایده خوبی است و چرا؟ نانینگا می‌گوید: «زیرا پتاسیم و قند میوه برای سوخت‌گیری مغز و ماهیچه‌ها در حین انجام تمرینات عالی است و اگر در ظهر به انرژی سریع نیاز دارید، به جای رفتن به یک فنجان دوم قهوه، یک مشت خرمای شاهانی خاوران بخورید و اگر آنها را ساده دوست ندارید، برای مقابله با رکود ظهر، مقداری گلوله های انرژی زا یا میله های جو دوسر پر از خرما بریزید.

بیشتر مردم می‌دانند که دریافت نور خورشید و غذاهای حاوی ویتامین D برای سلامت استخوان‌ها حیاتی است، اما ترکیب مواد معدنی مانند منیزیم و مس در خرما، آن‌ها را به یک ابر غذا برای تقویت استخوان‌ها تبدیل می‌کند و چه به دنبال مبارزه با پوکی استخوان موجود باشید یا به عنوان یک اقدام پیشگیرانه استخوان های خود را حجیم کنید، خرما می تواند کمک کننده باشد و این خرماهای کرن بری برای درست کردن روز یکشنبه و میان وعده در تمام طول هفته مناسب هستند.

خرمای شاهانی خاوران

درست کردن مداوم شام‌های مفید برای قلب یکی از راه‌های کمک به رشد شماست، اما خرما سرشار از پتاسیم است که برای حفظ شکل قلب شما نیز ضروری است و هوس کمی بیشتر برای بستن چشم دارید؟

نانینگا می گوید: خرما به بدن شما کمک می کند ملاتونین تولید کند که به نوبه خود به کیفیت خواب شما کمک می کند و خرما همچنین سرشار از فیبر است که هضم آن به زمان نیاز دارد و می تواند شما را در طول شب احساس سیری کند و او خوردن یک خرما را دو ساعت قبل از خواب پیشنهاد می کند.

منیزیم یک ماده معدنی است که به دلیل خواص ضدالتهابی اش شناخته شده است و قطعاً می توانید سهم خود را از خرما دریافت کنید و مطالعه ای با بیش از 3700 شرکت کننده نشان داد که رژیم غذایی غنی از منیزیم با غلظت کمتر نشانگرهای التهاب در زنان یائسه مرتبط است و زردچوبه همچنین می تواند به کاهش التهاب کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.