بازار پوشاک زیر سلطه لباس نوزاد مارک اشور است

کودکان از پوشیدن لباس هایی که حرکات بدن را محدود می کند لذت نمی برند و لباس های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می توانند حرکات بدن را مهار کنند و در فعالیت های کودک اختلال ایجاد کنند و از یقه‌های کوچک، سوراخ‌های بازو، آستین و کمر و کش‌هایی که خیلی تنگ هستند اجتناب کنید و همچنین باید از پوشیدن لباس نوزاد مارک اشور بهره برد.

بافت های تحریک کننده پارچه‌های خشن یا خش دار، بست‌ها و درزها می‌توانند پوست حساس کودک را تحریک کنند و لباس های ساخته شده از پارچه های پنبه ای نرم یا ترکیبی پنبه ای راحت و آسان برای مراقبت هستند و پارچه‌های بافتنی انتخاب‌های عالی برای لباس‌های کودکان خردسال هستند زیرا:

• اجازه تهویه را بدهید، در عین حال گرما بدهید.

قالب را به شکل بدن بدون محدود کردن حرکت بدن.

• در برابر پوست نرم هستند.

• “کشش” برای آسان کردن لباس پوشیدن.

حتماً ساختار هر لباس را بررسی کنید تا از درزهای حجیم و خراشیدگی بست جلوگیری کنید و زیپ‌های سنگین، گیره‌ها و دکمه‌ها برای نوزاد برای دراز کشیدن ناراحت‌کننده خواهند بود و زیپ‌های فلزی ممکن است زبر باشند و پوست را تحریک کنند و اگر برای مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرند می‌توانند به‌طور ناراحت‌کننده‌ای گرم شوند.

لباس نوزاد مارک اشور

لباس می تواند باعث تصادف کودکان خردسال شود و نوزادانی که کنجکاوی آنها با ضربه های فانتزی، دکمه ها یا تزئینات برانگیخته می شود، ممکن است سعی کنند آنها را بکشند و ببلعند و برای جلوگیری از این امر، مطمئن شوید که این ویژگی ها در هر لباسی به طور ایمن وصل شده اند و از تزئینات لباس مانند حاشیه توپ، فانتزی خودداری کنید.

برای اطمینان از اینکه کودک شما هنگام پوشیدن لباس احساس امنیت می کند در حالی که قیمت آن را در نظر می گیرد، لباس نوزاد در نیجریه این کار را برای شما انجام می دهد.

لباس نوزاد در نیجریه
تهیه لباس نوزاد مانند پارچه کودک در نیجریه که خطری برای ایمنی ندارد ضروری است.

هنگام خرید پوشاک کودک، ایمنی یک اولویت است، اما والدین و خانواده‌های پرمشغله اغلب آن را فراموش می‌کنند.

میلیون ها لباس نوزاد هر ساله به دلیل رعایت نکردن الزامات ایمنی فراخوان می شود.

از آنجایی که آنها خطر خفگی را افزایش می دهند، باید از لباس های نوزادی که با روبان، دکمه، گل یا قلاب تزئین شده اند خودداری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.