تخمه آفتابگردان در تهران دارای بیشترین میزان قدرت جذب

به لطف ارزش غذایی، دانه های آفتابگردان طیف وسیعی از فواید سلامتی را ارائه می دهند و آنها ممکن است به کاهش وزن سالم و حفظ تعادل هورمونی در زنان و مردان کمک کنند که این تخمه آفتابگردان در تهران همچنین می توانند از شما در برابر بیماری های قلبی عروقی و اختلالات متابولیک محافظت کنند.

فواید تخمه آفتابگردان این است که آنها را به یک میان وعده سالم تبدیل می کند و آفتابگردان، که به دنبال حرکت خورشید است (که به آن هلیوتروپیسم نیز می گویند)، زیبایی شناختی است و فواید بسیاری برای سلامتی، به ویژه دانه های آن دارد.

استفاده از روغن آفتابگردان در غذا برای سال‌ها دنبال می‌شد و دانه ها را آسیاب می کنند تا روغن حاصل شود و اما آیا می دانید که می توانید مستقیماً دانه های آفتابگردان را نیز بنوشید؟ تحقیقات نشان داده است که این دانه ها سرشار از ویتامین E هستند و بهترین بخش این است که کلسترول آنها صفر است.

تخمه آفتابگردان در تهران

فواید تخمه آفتابگردان برای سلامتی چیست؟

آفتابگردان های زیبا، درخشان و تابستانی (Helianthus annuus و گونه های دیگر) خاستگاه تخمه های آفتابگردان هستند. آنها در میان جامعه پرندگان (پرندگان و حیوانات هوابرد) محبوب هستند و در بین افراد عجیب و غریب نیز محبوبیت پیدا می کنند.

پشت سر آفتابگردان های بالغ خشک و قهوه ای می شود و گلبرگ های زرد پژمرده و می ریزند و این زمانی است که بذرها پر می شوند که بهترین زمان برای برداشت آنهاست.

دانه های آفتابگردان کاملاً همه کاره هستند که می توانید آنها را به صورت خام و کامل مصرف کنید و هسته ها را می توان بعد از پوسته کردن پوسته های بیرونی به صورت خام خورد و همچنین می توانید آنها را کباب کرده و نمک زده یا ساده میل کنید و دانه های آفتابگردان پوست کنده، خام یا بوداده معمولاً در پخت نیز استفاده می شود .

تخمه آفتابگردان مخزن چربی های ضروری، پروتئین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، آهن، فولات و ویتامین های A، E و B است (2). به همین دلیل است که از آنها در آشپزی استفاده می شود و بهترین چیز در مورد تخمه آفتابگردان؟ آنها کلسترول ندارند! آنها حاوی چندین پیش ساز حیاتی (فیتواسترول) برای تولید هورمون ها در بدن شما هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.