تراکتوری که بدون راننده حرکت می کند

تراکتور های خودران به تراکتورهای بدون راننده یا برقی نیز گفته می شود که توسط هوش مصنوعی کنترل یا کار می کنند. این تراکتورها می توانند به موج آینده برای کشاورزی یا صنعت تبدیل شوند.

آنها از ترکیب کامپیوتر، GPS، فناوری هواپیماهای بدون سرنشین و ماهواره استفاده می کنند. تراکتورهای خودمختار از نیاز اپراتورهای تراکتور انسانی اجتناب می کنند. یک اپراتور واحد تعداد نامحدودی تراکتور را از یک مکان واحد کنترل می کند.

تراکتور رومانی،برخی از کارشناسان صنعت پیشنهاداتی را ارائه می دهند که تخمین واقعی تر می تواند حدود 12 باشد. توسعه آنها برای سالهای متمادی جامعه کشاورز را هیجان زده کرد و این شور و شوق به زودی فروکش نخواهد کرد.

نظامیان از تراکتورهای نظامی برای ساخت و ساز و تخریب، ساخت جاده موقت و سایر پروژه های پر خطر در مناطق پرخطر استفاده می کنند.

آنها به عنوان تراکتورهای توپخانه شناخته می شوند که عمدتاً در دهه 1970 برای اسلحه های متحرک و ادوات نظامی سنگین استفاده می شدند.

تریلی تراکتور،آنها برای سفر انواع مختلف و دشوار زمین تولید می کردند. طراحی تراکتورهای نظامی مانند تراکتورهای صنعتی غیرنظامی است. آنها برای مقاومت در برابر مین های زمینی و سایر وسایل انفجاری، چارچوب های تراکتور و زیرشاخه های تقویت شده را تولید می کردند.

این تراکتورها گاهی اوقات با قابلیت های آبی خاکی یا نیمه آبی خاکی طراحی می شوند. آنها در مسیر، چرخ و نیمه مسیر حرکت می کنند.

تراکتورهای دو چرخ تراکتورهای دو چرخ تراکتورهایی با وزن سبک تر و کوچکتر هستند که برای خاک ورزی، شخم زدن و کشیدن وسایل کوچکتر مانند دروگرها، تجهیزات بذرپاشی و تریلرها استفاده می شوند.

خرید تراکتور دست دوم،آنها تراکتورهای راهپیمایی، تک محوری یا پیاده روی می نامیدند. این در مزارع کوچک و باغ ها استفاده می شود. موتورهای کوچک بنزینی معمولاً این تراکتورها را نیرو می دهند و اپراتورها هنگام استفاده از آن پشت سر راه می روند.

 

  • منابع:
    1. Different Types of Tractors – Application, Uses & Benefits
  • تبلیغات: 
  1. عروسی که مادرشوهرش را با استفاده از مجسمه برنجی به قتل رساند
  2. حوله دستی را باید پس از سه تا پنج بار استفاده شست
  3. بررسی خصوصیات مورفولوژیکی فلفل دلمه ای
  4. با روش های زیر ایده هایی جدید برای کارآفرینی پیدا کنید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.