جدال بر روی تصاحب یک تن خودکار فانتزی پری دریایی بین دو کشور

اگرچه قضاوت در مورد عملکرد یک قلم تا حدودی ذهنی است، اما مهم است که تفاوت‌های بین خودکار فانتزی پری دریایی برجسته قلم و انواع جوهر مربوط به آن‌ها را درک کنید تا بدانید کدام یک با سبک نوشتاری شما سازگاری بیشتری دارند.

قلم‌های توپ پوینت، رولربال و ژل معمولاً همه دارای مکانیزم توپ غلتان در نوک خود هستند که جوهر را از کارتریج داخلی آن‌ها روی صفحه توزیع می‌کند و با این حال، نوع جوهر در بین آنها کمی متفاوت است.

قلم‌های توپی حاوی جوهری هستند که بر پایه روغن است و چسبناک‌ترین نوع جوهر قلمی است و این بدان معنی است که جوهر به سرعت خشک می شود، اما ممکن است برای نوشتن با آن صفحه را به شدت فشار دهید.
قلم‌های رولربال حاوی جوهر مبتنی بر آب هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی روی صفحه بچرخند و با این حال، استفاده از این نوع خودکار برای افراد چپ دست می تواند دردسرساز باشد، زیرا جوهر دیرتر خشک می شود و تمایل به لکه دار شدن دارد.
قلم های ژل حاوی جوهر مبتنی بر آب نیز هستند، اما این جوهر به جای رنگ بر پایه رنگدانه است، بنابراین قوام آن کمی ضخیم تر از جوهر قلم رولربال است.

خودکار فانتزی پری دریایی

این خودکارها کمی کاربرپسندتر از توپ های غلتکی هستند و همچنین می توان آنها را در طیف رنگین کمانی از رنگ ها یافت. خودکارهای ژلی ارزان قیمت مستعد جمع شدن و خشک شدن هستند، بنابراین ارزش این دسته از قلم ها را دارد که کمی بیشتر روی آن هزینه کنید.
قلم های نمدی به دلیل مواد متخلخل نوک آنها به نام های نشانگر یا قلم های نوک تخلخل نیز شناخته می شوند و این خودکارها در واقع گروه وسیعی از ظروف نشانگر را در بر می گیرند اعم از دائمی و غیر دائمی اما آنهایی که برای نوشتن روی کاغذ استفاده می شوند حاوی رنگ بر پایه آب یا رنگدانه هستند.
قلم‌های فواره‌ای ابزارهای پیچیده‌ای برای نوشتن هستند که پر کردن و استفاده از آن‌ها به دانش بیشتری نیاز دارد و آنها معمولاً با جوهرهای مبتنی بر رنگ استفاده می شوند که در کارتریج های یکبار مصرف یا مبدل های قابل شارژ مجدد وجود دارد.

نوک خودکار را نوک می گویند و اندازه نوک آن بر جریان جوهر از آن تأثیر می گذارد و اگرچه می‌توان از قلم‌های فواره‌ای روی کاغذ معمولی استفاده کرد، اما کاغذ ضخیم‌تر توصیه می‌شود زیرا خروجی بیشتر جوهر آبکی قلم احتمالاً از یک صفحه نازک خارج می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.