دانشجوی پزشکی که توسط مایع دستشویی صحت کوچک بیماری لاعلاج را درمان کند!

ما نتایج دانش‌آموز را جدول‌بندی کردیم و پاسخ‌ها را در مقیاس‌های 5 درجه‌ای به‌عنوان «کاملاً موافقم» یا «موافقم» در مقابل همه پاسخ‌های دیگر تقسیم‌بندی کردیم. ما نتایج نظرسنجی دانشجویان را با استفاده از آزمون مک نمار برای مقایسه نتایج توسط افراد تجزیه و تحلیل کردیم.

ما نظرسنجی‌های قبل و بعد از استفاده از مایع دستشویی صحت کوچک و نظرسنجی‌های قبل از پایان سال را در گروه‌های مداخله و کنترل مقایسه کردیم. ما نتایج خود حسابرسی ارزش را جدول بندی کردیم. تمام تحلیل‌های استنباطی با استفاده از Stata 1 College Station، Texانجام شد.

ما یک تحلیل موضوعی از داده‌های گروه تمرکز انجام دادیم. دو محقق به طور مستقل رونوشت ها را بررسی کردند و در مورد موضوعات به اتفاق نظر رسیدند. ما بررسی های اعضا را با ارسال خلاصه به شرکت کنندگان انجام دادیم تا اطمینان حاصل کنیم که نظرات آنها به طور دقیق ارائه شده است.

مایع

در مجموع 265 دانشجوی پزشکی شرکت کردند. گروه‌ها در سراسر سایت‌های مطالعه مشابه بودند، به جز HMS، که در آن نسبت بیشتری از دانش‌آموزان آموزش‌های مربوط به آگاهی از هزینه را در دانشکده پزشکی دریافت کرده بودند. میزان پاسخ کلی دانشجویان به نظرسنجی 100% قبل از مداخله، 51% پس از مداخله و 51% در پایان سال بود.

در گروه مداخله، تجزیه و تحلیل‌های زوجی افزایش معنی‌دار آماری را از قبل تا بعد از مداخله در گزاره‌های خودکارآمدی زیر نشان داد: «من قدرت رسیدگی به بحران اقتصادی بهداشت و درمان را دارم» ، «من برای شروع راحت هستم.

بحث در مورد آزمایش‌ها یا درمان‌های غیرضروری با تیمم» ، «در تصمیم‌های بالینی‌ام، هزینه‌های بالقوه برای بیمار را در نظر می‌گیرم» و «در تصمیم‌های بالینی‌ام، هزینه های بالقوه برای سیستم مراقبت های بهداشتی.

تا پایان سال، پاسخ‌های مثبت به این بیانیه، «در تصمیم‌گیری‌های بالینی‌ام، هزینه‌های بالقوه برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی را در نظر می‌گیرم» ادامه داشت، و «من منابع/وسایل تصمیم‌گیری آگاهانه از هزینه را دارم» افزایش یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.