زنی که با جعبه کمک های اولیه خانگی جان همسرش را گرفت!

تهیه کیت و تجهیزات جعبه کمک های اولیه خانگی با نیازسنجی محلی تعیین می شود. اگر ارزیابی کمک‌های اولیه و زمان احتمالی پاسخ‌دهی خدمات اورژانس نشان می‌دهد که وسایلی برای جابه‌جایی فرد ضروری است، مانند برانکارد یا صندلی تخلیه، باید در مکانی امن و در عین حال به راحتی برای استفاده در دسترس باشد.

جعبه

هر کسی که انتظار دارد از آن استفاده کند باید در استفاده صحیح از آن آموزش کامل دیده باشد. نیازهای کمک‌های اولیه کارکنانی که دور از پایگاه کار می‌کنند (از جمله کسانی که در گردش و بازدید هستند) را می‌توان با تهیه یک جعبه کمک‌های اولیه مناسب مسافرتی، برخی دستورالعمل‌ها در مورد استفاده از آن و یک وسیله ارتباطی برآورده کرد. .

محتویات یک کیت کمک های اولیه قابل حمل باید شرایطی را که ممکن است در آن استفاده شود نشان دهد.

جعبه های کمک های اولیه باید به طور منظم بررسی شوند و در صورت لزوم دوباره ذخیره یا جایگزین شوند.

بسیاری از اقلام موجود در کیت کمک‌های اولیه ماندگاری محدودی دارند و باید بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که هنوز به روز هستند. توصیه نمی شود که مقادیر زیادی از مواد کمک های اولیه نگهداری شود مگر اینکه شواهدی مبنی بر استفاده منظم وجود داشته باشد. مزایای خرید عمده اغلب می تواند با دور انداختن اقلام استفاده نشده قدیمی بسیار بیشتر از آن باشد.

نگه داشتن ثبت مرکزی چک جعبه کمک های اولیه راه خوبی برای اطمینان از اینکه تجهیزات همیشه به روز نگه داشته می شوند.

جعبه‌ها و گچ‌های کمک‌های اولیه آبی رنگ معمولاً در محیط‌های پذیرایی، مانند آشپزخانه‌های مدارس استفاده می‌شوند.

هیچ اشاره خاصی به استفاده از گچ یا جعبه آبی در ACOP مقررات کمک های اولیه وجود ندارد. با این حال، قانون ایمنی مواد غذایی سال 1990، پذیرندگان را ملزم می‌کند که «تمام اقدامات احتیاطی معقول» را برای جلوگیری از آلودگی مواد غذایی انجام دهند.

استفاده از گچ های آبی به عنوان یک اقدام احتیاطی منطقی برای کاهش احتمال ریزش گچ از روی نادیده و آلوده شدن غذا تلقی می شود. دلیل منطقی این است که آبی رنگی است که اغلب در آشپزخانه دیده نمی شود و بنابراین، خودنمایی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.