ساخت شوینده صورت cerave موجب شگفت جهانیان شد!

هدف اولیه پاکسازی، پاک کردن آرایش، کثیفی و چربی اضافی از روی پوست است، اما این مرحله اولیه مراقبت از پوست، فرصتی را نیز برای به دست آوردن مزایای اضافی از شوینده صورت cerave فراهم می‌کند که می‌تواند سلامت و ظاهر کلی پوست شما را بهبود بخشد.

فرمول ایده آل پاک کننده صورت بستگی به نوع پوست شما دارد، که می تواند از فصلی به فصل دیگر تغییر کند و حتی بر اساس عوامل هورمونی یا محیطی (مانند سفر به آب و هوایی که پوست شما به آن عادت ندارد) در نوسان است.

شوینده

پنج نوع پوست اصلی عبارتند از نرمال، خشک، چرب، مختلط و حساس و چندین گزینه پاک کننده صورت برای هر کدام وجود دارد، و شما می توانید بر اساس ترجیحات بافت خود نیز انتخاب کنید.

هنگام انتخاب یک پاک کننده صورت، گزینه ها ممکن است بسیار زیاد باشد، اما دانستن نوع پوست شما باعث می شود انتخاب های خود را محدود کنید و پاکسازی چیزی بیش از شستن کثیفی، آرایش و چربی اضافی است.

این مرحله مهم مراقبت از پوست می تواند به رفع نگرانی ها و نیازهای منحصر به فرد پوست شما کمک کند و  این اصول اولیه نوع پوست را در نظر بگیرید:

پوست معمولی: این نوع پوست خشکی یا چربی بیش از حد را تجربه نمی کند و به طور کلی عاری از منافذ قابل مشاهده، آکنه و حساسیت است.

 

پوست خشک: زمانی که پوست فاقد آب و روغن های طبیعی باشد، خشک تلقی می شود.

این نوع پوست ممکن است بافت خشن، خطوط و چین و چروک های قابل مشاهده، تیرگی و از دست دادن قابلیت ارتجاعی و همچنین افزایش حساسیت و احساس سفت و ناراحتی داشته باشد.

پاک کننده های صورت ما برای پوست خشک را مرور کنید.

پوست چرب: پوست چرب بیش از حد سبوم تولید می کند و احتمالاً منافذ بزرگ شده، جوش های سرسیاه، جوش و درخشندگی ناخواسته را تجربه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.