ساعت دیزل سه موتوره که میتواند دانش شما را غنی کند!

ببخشید، آیا می توانید به من راهنمایی کنید که موضوعات اصلی که یک مشتاق ساعت دیزل سه موتوره جدید باید در آن راه اندازی شود چیست؟

آیا می توانید تفاوت بین انواع مختلف حرکت را به من بگویید؟

و حجمی که در آن مکانیسم ساعت اتوماتیک به صورت ساده و دقیق به تصویر کشیده شده است؟

هنوز هم هست:

من می خواهم اولین ساعتم را بخرم، اما بین ساعت اسپرت و کلاسیک تصمیمی ندارم، می توانید راهنمایی کنید که بهترین مارک های موجود در بازار کدامند؟

برای تابستان من می خواهم یک غواص بخرم اما لعنتی تعداد زیادی در بازار وجود دارد، کدام یک برای نیازهای من بهترین خواهد بود؟

به دوستان IWS خوش آمدید، همانطور که ممکن است حدس زده باشید موضوع بسیار سخت است و ما را از نزدیک نگران می کند.

ساعت

امروز سعی خواهیم کرد موارد را روشن کنیم و به شما توصیه هایی در مورد چگونگی برداشتن اولین گام های خود در دنیای ساعت سازی خواهیم داد.

ماشین‌ها، ساعت‌ها، مسافرت‌ها، هر چه که باشد، وقتی شور و اشتیاق در خانه‌تان را می‌کوبد، لطفاً آنها را با دقت باز کنید، اما همیشه آنها را باز کنید و به حرف‌هایش گوش دهید.

باز کردن درهای یک علاقه به معنای باز کردن ذهن خود به روی چیزهای جدید و ناشناخته است.

چیزی که بدون توجه به همه چیز، افق دید شما را گسترده تر می کند، دانش شما را غنی می کند و کنجکاوی شما را فرو می نشاند.

اما چگونه می توان با یک اشتیاق به صورت عینی روبرو شد، چگونه آن را پرورش داد و مهمتر از همه چه کانال هایی برای رشد سالم و قوی وجود دارد؟

ما در IWS سعی می‌کنیم با ارائه توصیه‌هایی به شما به این سؤالات پاسخ دهیم که از طریق آن همه دیوانه‌های ساعت مانند ما می‌توانند برای شروع این اشتیاق باشکوه استفاده کنند.

بدون شک، جوانانی که امروزه با اشتیاق به ساعت سازی شروع به کار کرده اند، در مقایسه با افراد دیگری که این اشتیاق را تا اوایل دهه 2000 به خود اختصاص داده بودند، بسیار سودمند هستند.

فوری سایت‌های اینترنتی، صفحات IG، انجمن‌ها، مجلات آنلاین و کانال‌های یوتیوب تنها برخی از پلتفرم‌های اصلی هستند که جهان‌ها و خرده‌جهان‌های بی‌نهایت در آن‌ها باز می‌شوند، جایی که حرکت در آن‌ها همیشه آسان نیست.

توصیه اصلی من این است که از قانون CRF پیروی کنید: شایستگی، مرجع و قابلیت استفاده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.