شیلنگ آب دستشویی این فرد از طلا ساخته شد

شیلنگ های دستشویی با کوپلینگ دو قفل تقریباً هرگز خم یا خم نمی شوند، علیرغم این واقعیت که این شیلنگ آب دستشویی اغلب کیفیت بالاتری دارند و طول عمر بیشتری دارند و شیلنگ‌های دو قفل شده و فوق‌العاده مقاوم که به‌طور باورنکردنی انعطاف‌پذیر هستند، برای به حداکثر رساندن سطح راحتی کاربر طراحی شده‌اند.

از طرفی شیلنگ های ساخته شده از PVC فوق العاده بهداشتی هستند و نیازی به تلاش زیادی برای نگهداری ندارند و علاوه بر این، در برابر کشش مقاوم هستند و به سایر اجزای دوش مانند وان آسیب نمی رسانند.

در مقایسه با شیلنگ های فولادی، این شیلنگ ها در هنگام خم شدن یا خم شدن بیشتر مستعد خم شدن و گیرکردن هستند و برای جلوگیری از برخورد با پیچ خوردگی در شیلنگ، بهتر است کمی پول اضافی خرج کنید و یک شیلنگ باکیفیت بخرید.

به عنوان مثال، برخی از تولید کنندگان شیلنگ هایی را از پلیمری به نام Silver Flex می سازند که انعطاف پذیری PVC را با استحکام و درخشش کرومی شیلنگ های فلزی ترکیب می کند و این شیلنگ ها Silver Flex نام دارند و ممکن است نسبتاً شکننده باشند، اما پس از چند بار استفاده، شل شده و انعطاف‌پذیرتر می‌شوند.

شیلنگ آب دستشویی

یکی را بیابید که دارای شلنگ دوش ساخته شده از فلز باشد، چه به دنبال یک پکیج سر دوش دستی باشید و چه فقط یک شلنگ دوش جایگزین و فلز دست پایین است، گزینه برتر برای ساخت سر دوش و سایر اجزای دوش و شیلنگ های دوش پلاستیکی تقریباً به اندازه شیلنگ های فلزی یا فولادی ضد زنگ انعطاف پذیر یا ماندگار نیستند.

به ویژه شیلنگ های فولادی ضد زنگ به طور قابل توجهی برتر هستند و سر دوش دستی در سمت چپ باید اولین چیزی باشد که تنظیم می کنید و همانطور که در عکس مشخص است، سر دوش کرومی دارای شلنگی است که با نوارهای متناوب مشکی و کرومی طرح ریزی شده است.

مشخص است که شلنگ دوش به دلیل نواری که روی آن قرار دارد از پلاستیک ساخته شده است نه فلز و شیلنگ های دوش ساخته شده از فلز همیشه یک رنگ ثابت باقی می مانند زیرا رنگ آمیزی آنها از نظر فیزیکی غیرممکن است، به خصوص اگر از دو رنگ استفاده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.