شیلنگ پایین رادیاتور 405 که قابلیت شفاف سازی رادیاتور را دارد!

شستشوی رادیاتور ماشین به این صورت است که کل شیلنگ پایین رادیاتور 405 را باز کرده و در امتداد شیلنگ به عقب میکشید، بعد از اینکه شیلنگها بیرون کشیده میشوند.

مراقب باشید لوله های فلزی فشار نیاورند و بعد از آن هر دو شیلنگ از رادیاتور جدا میشوند. انتهای شیلنگ باغچه را به پاشنه اتصال بالایی رادیاتور فشار دهید و آن را با پارچه ببندید.

می‌توانید درپوش فشار رادیاتور را دوباره نصب کنید و آب را کاملا روشن کنید، تا زمانی که آب شفاف شود، شسته می‌شود، با گرفتن مقداری آب در ظرف شیشه‌ای و جستجوی رسوبی که فقط در آب ایستاده می‌توانید ببینید، از این موضوع مطمئن شوید.

شیلنگ

شستشوی معکوس رادیاتور خود رادیاتور را برگردانید و آن را در انتهای آن قرار دهید تا بتوانید آن را در جهت معکوس جریان معمولی بشویید، در صورت لزوم شیل کنید تا خروجی را به پایین ترین نقطه برسانید، شیلنگ بالایی را از پاشنه آن که در محفظه ترموستات بالا قرار دارد جدا کنید.

پمپ آب را بردارید و ترموستات قبل از شستشو را بردارید، با توجه به تناسب، پیچ بالای محفظه را باز کنید و ترموستات را بالا بیاورید، به نحوه جا افتادن آن توجه کنید، سپس بالای محفظه خالی را دوباره نصب کنید.

سپس شلنگ باغچه را به پاشنه محفظه پیچ کنید و آن را بشویید تا آب از شلنگ پایینی خارج شود، این فلاشینگ معکوس است.

باید به طور مداوم فیلترهای هوا، روغن و بنزین را بررسی کرد و در صورت آسیب یا گرفتگی آنها را تعویض کرد، زیرا از مهمترین عواملی هستند که به موتور در کار کمک می کنند.

برای جلوگیری از ورود ناخالصی ها به موتور، باید از پایین آوردن سطح سوخت از یک چهارم باک خودداری کنید.

به دلیل اهمیت آن در کاهش گرمای شدید تولید شده توسط موتور، لازم است سیستم خنک کننده مانند رادیاتور، فن خنک کننده، پمپ آب، شیلنگ ها و اتصالات به صورت دوره ای بررسی و نگهداری شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.