عامل موجود در رشته آش که موجب افزایش تولید برنج میشود!

مطالعات نشان می‌دهد که خوردن رشته آش در زمان سرماخوردگی برای شما مفید است و مشاهده شده است که رشته آش از مهاجرت نوعی از گلبول های سفید خون به نام نوتروفیل ها به محل عفونت جلوگیری می کند و در نتیجه باعث کاهش التهاب و بهبود علائم می شود.

خوردن رشته آش زمانی که سرما خورده اید، مبتلا به آنفولانزا هستید یا حشره معده دارید، بهترین ایده به نظر می رسد.

رشته آش در واقع یک منبع عالی برای تغذیه است که تغذیه متعادل و تنوع را در رژیم غذایی فرد فراهم می کند و  ثابت شده است که میانجی التهاب و بهبود علائم عفونت های تنفسی و همچنین متعادل کردن غذا برای طیف گسترده ای از مزایای سلامتی فوق العاده است.

رشته آش

بنابراین جای تعجب نیست که این غذای همه افرادی است که از یک بیماری بهبود می یابند و با بهبود ذهن جمعی همراه است.

مغذی، خوش طعم، تسکین دهنده است، در حالی که برای معده سبک و آسان است، برای همه از کودکان گرفته تا افراد مسن مناسب است و در زیر با 7 فایده عالی خوردن رشته آش آشنا شوید.

فواید رشته آش

1) رشته آش برای سرماخوردگی مفید است

در مورد سرماخوردگی که یک عفونت دستگاه تنفسی فوقانی است، ویروس های خاص گلو، بینی، سینوس ها و جعبه صدا را آلوده می کنند و اینها مناطقی هستند که ویروس ها در آن تکثیر می شوند و در حین انجام این کار، سیستم ایمنی را آگاه می کنند.

سیستم ایمنی به سرعت گلبول های سفید خون را برای مبارزه با عفونت می فرستد و یکی از اولین گلبول های نوتروفیل است. وجود آنها تا حدی مسئول التهاب گسترده ای است که باعث علائم سرماخوردگی می شود و خوردن رشته آش از مهاجرت آنها به محل عفونت جلوگیری می کند و در نتیجه التهاب کمتر و علائم کمتری ایجاد می کند.

۲) رشته آش برای رفع گرفتگی بینی مفید است
گرفتگی ناشی از سرماخوردگی، ویروس های خاص آنفولانزا یا سایر عفونت های تنفسی ناشی از عوامل باکتریایی یا ویروسی، حتی آلرژی ها را می توان در عرض چند دقیقه با خوردن رشته آش اصلاح و بهبود بخشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.