فروشنده نخ پنبه ای خام به صورت عمده

فروشنده نخ پنبه ای در نمره های مختلف و به قیمت درب کارخانه برای تولید کنندگان بزرگ در سطح کشور می باشد. نمایندگی فروش نخ پنبه رنگی و خام محصولات خود را به شهر های اصفهان، تهران، مشهد، سمنان و یزد و دیگر استان ها ارسال می کند. فروشنده نخ پنبه ای در تهران، بهترین نخ پنبه ها را برای تولید پارچه به فروش می رساند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروشنده نخ پنبه ای خام به صورت عمده

بیشتر بخوانید: نخ پنبه شیراز

نخ پنبه اپن اند چیست؟

ایده ساخت چنین سیستمی به اواخر قرن نوزدهم بر می گردد. اما تکامل یافته این سیستم، نمیه دوم قرن بیستم اتفاق افتاد که باعث شکوفایی این صنعت شد. این نوع ریسندگی را می توان به دو دلیل جایگزین ریسندگی های قبل کرد.

  1. افزایش تولید
  2. کاهش هزینه تولید

فروشنده نخ پنبه ای خام به صورت عمده

افزایش تولید

محدودیت های فنی ماشین تمام تاب یا رینگ که مانع از افزایش سرعت و در نتیجه کاهش تولید در آخرین مرحله ریسندگی میگردد. زیرا افزایش تولی ماشین مستلزم افزایش سرعت تمام قسمت های متحرک آن دستگاه می باشد.

به عنوان مثال غلطک تولید ماشین رینگ به دلیل طول زیاد و قطر کمی که دارد، در سرعت های زیاد با ارتعاشات مداوم همراه است و اشکالات زیادی را فراهم می کند و همچنین در مورد دوک، باعث ارتعاشات و شکستن دوک، خرابی بلبرینگ ها و سوختن سریع شیطانک می گردد.

شرکت نخ پنبه ای اماده همکاری با تمام تولید کنندگان

ما در کارخانجات تولید نخ پنبه توانستیم با تولیدات زیاد قیمت نخ ها را برای تولید کنندگان تا حد امکان کاهش دهیم. همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته علاوه بر بالا بردن کیفیت باعث شده تا راندمان کاری ما در این بخش ها بالا برود. ما به صورت تخصصی به تولید نخ پنبه می پردازیم، به همین خاطر است، که بهترین ها را تولید می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.