قفسه هایی با برچسب برای خرده فروشی

برچسب‌های قفسه برای مدت طولانی بخش عظیمی از صنعت خرده‌فروشی را تشکیل می‌دادند و در نهایت به اشکال مختلف از کاغذ، فلز، پلاستیک و صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی تبدیل شدند.

وقتی نوبت به سازماندهی اولیه فروشگاه می رسد، برچسب های قفسه بخشی حیاتی از آن هستند. اینها برچسب های محصولی هستند که روی لبه قفسه ها در یک فروشگاه فیزیکی چسبانده می شوند. ممکن است از کاغذ، فلز یا پلاستیک ساخته شده باشد و با استفاده از پیچ یا آهنربا بهقفسه ابزار پایه دار متصل شود.

سایر برچسب‌های قفسه ممکن است به شکل درج‌های قابل تعویض برای نگهدارنده‌های برچسب دائمی باشند. برخی از برچسب‌های قفسه‌ها نیز دیجیتال هستند و اطلاعات محصول را از طریق یک صفحه LCD نمایش می‌دهند که به آنها برچسب قفسه الکترونیکی یا ESL گفته می‌شود.

تگ های قفسه چه کاری انجام می دهند
برچسب های قفسه دو هدف اصلی دارند. در مرحله اول، به عنوان یک نشانگر مکان برای تسهیل یافتن یک محصول خاص برای مشتریان در هنگام خرید.

خریداران همیشه می توانند اطمینان داشته باشند که این برچسب نشان می دهد که محصول مورد نظر کجاست، مگر اینکه فروشگاه برای بازسازی یا پروژه بازسازی باشد.

از این نظر، برچسب قفسه چیزی شبیه شماره خانه یک محل سکونت است. علاوه بر این، برچسب‌های قفسه فلزی نیز با آسان‌تر کردن سفارش مجدد و ذخیره مجدد محصول، به آسان‌تر کردن کار کارکنان کمک می‌کنند.

 

اغلب اوقات، برچسب قفسه چیزی بیش از نام محصول و قیمت آن است. همچنین ممکن است حاوی بارکد یا شماره سفارش مجدد باشد که کارمندان به راحتی می توانند به آن مراجعه کنند.

هر زمان که کالایی در انبار کم است و باید برای تحویل جدید برنامه ریزی شود، کارکنان به سادگی باید برچسب قفسه را پیدا کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بیابند. بنابراین چه برچسب قفسه ثابت باشد یا دیجیتال، اینها در موسسات خرده فروشی با هر اندازه ای ضروری هستند. با این حال، ESL ها به دلیل مزایایی که ارائه می دهند، به سرعت در صنعت خرده فروشی محبوب تر می شوند.

قیمت گذاری داینامیک ثابت در فروشگاه را تبلیغ کنید
با ورود برچسب های قفسه الکترونیکی (ESL) به بازار، خرده فروشان می توانند کسب و کار خود را در سازماندهی و کارایی به ارتفاعات جدیدی برسانند.

برای یک چیز، ESL ها به میزان زیادی کار و هزینه ها را در مورد به روز رسانی و نگهداری برچسب های قفسه فلزی گالوانیزه در فروشگاه کاهش می دهند. هر زمان که یک فروشگاه خرده فروشی فروش یا تبلیغ دیگری داشته باشد، کارکنان به سادگی می توانند قیمت را از یک سرور مرکزی تغییر دهند و در عرض چند دقیقه آن تغییر در صدها ESL منعکس شود.

اطلاعات دقیق در کانال های فروشگاه
علاوه بر این، استفاده از ESL ها همچنین به موسسات خرده فروشی کمک می کند تا در صورت داشتن فروشگاه آنلاین و سایر کانال های خرید، یک تجربه همه کانالی ایجاد کنند. به هر حال، پیگیری قیمت‌های فروشگاه، سطح سهام و سایر اطلاعات حیاتی فروشگاه در کانال‌های مختلف می‌تواند دشوار باشد.

خوشبختانه، برچسب‌های قفسه ابزار پلاستیکی کمک می‌کنند تا این اطلاعات در یک مکان قابل دسترسی باشد. هر تغییری ثبت می‌شود و روی سرور منعکس می‌شود تا خرده‌فروشان دید دقیق‌تری از نحوه عملکرد کسب‌وکارشان در کانال‌های مختلف داشته باشند. این چیزی است که هم کارگران خرده فروشی و هم مشتریان از آن استقبال می کنند.

  • منابع:
    1. What is a Shelf Tag?

  • تبلیغات: 
    1. عفونت شدید یک شخص به دلیل استفاده بیش از حد شلوار جین
    2. شناخت مکانیسم و شبکه دفاعی توت فرنگی
    3. با استفاده از پارچه می توانید برای خود چتر درست کنید
    4. با جوراب سفره هفت سین بسازید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.