لامپ چراغ ترمز سمند توسط سیستم گوشی نیز کنترل می شوند

وقتی صحبت از رانندگی می شود، ایمنی در درجه اول اهمیت قرار دارد و یکی از مواردی که می تواند به اطمینان از ایمنی جاده کمک کند این است که مطمئن شوید که چراغ های ترمز و لامپ چراغ ترمز سمند شما به درستی کار می کنند.

هر زمان که روی ترمز خود پا می گذارید چراغ های ترمز روشن می شوند تا به رانندگان عقب اطلاع داده شود که باید سرعت خود را کاهش دهند و از سوی دیگر، چراغ‌های عقب با روشن شدن چراغ‌های جلو فعال می‌شوند و آنها به اندازه چراغ های ترمز نمی درخشند زیرا برای روشن شدن در هنگام باران شدید یا هنگام شب طراحی شده اند.

این چراغ ها ممکن است از نظر عملکرد متفاوت باشند، اما هر دو برای ایمنی جاده بسیار مهم هستند و اما اگر چراغ های عقب شما کار می کند اما چراغ های ترمز شما کار نمی کنند چه؟ اینها دلایل احتمالی آن است.

لامپ چراغ ترمز سمند
یکی از رایج‌ترین دلایلی که باعث می‌شود چراغ‌های ترمز کار نکنند، خاموش شدن لامپ‌ها است و این به ویژه برای کسانی که ماشین های قدیمی تر دارند صادق است و هنگامی که ترمز را فشار می دهید و چراغ های ترمز روشن نمی شوند، فوراً لامپ های معیوب را بررسی کنید.

این بازرسی و/یا تعمیر لزوماً به کمک حرفه ای نیاز ندارد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که با باز کردن در صندوق عقب خودرو، قاب پشتی چراغ های عقب را بردارید و از پیچ گوشتی برای جدا کردن لامپ استفاده کنید و بررسی کنید که آیا منفجر شده است و اگر لامپ سیاه شده است یا اگر می توانید رشته ای شکسته در داخل آن ببینید، ممکن است نیاز به تعویض باشد.

سیم هایی که برق تمام تجهیزات الکترونیکی ماشین شما را تامین می کنند از جعبه فیوز عبور می کنند و اگر یک ماشین مدرن دارید، باید به دنبال دو جعبه فیوز بگردید و فیوز چراغ ترمز خود را با دفترچه راهنمای خودرو خود پیدا کنید و مشکلات چراغ ترمز می تواند ناشی از سوختن فیوز باشد.

اگر دمیده شده است، آن را با یک مورد جدید جایگزین کنید و آمپر واحد جدید را بررسی کنید و مطمئن شوید که همان آمپر یونیت قبلی است و در غیر این صورت، ممکن است مشکل همچنان تکرار شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.