ملحفه هتلی سفید قابلیت تغییر رنگ دارند

همانطور که قبلاً گفتم، هتل ها می خواهند پیشرو در صنعت باشند، نه فقط یک هتل دیگر در یک خط و هر چه هتل‌ها بیشتر از رویه‌های سفید استفاده می‌کردند، هتل‌های دیگر تمایل بیشتری به تغییر این رویه داشتند و طراحان بدون در نظر گرفتن مطالعات اثبات شده انجام شده توسط Westin که مزایای ملحفه هتلی سفید را نشان می دهد، به آرامی شروع به دور شدن از ورق های سفید کرده اند.

امروزه اکثر هتل ها با خوشحالی پذیرفته اند که تخت های سفید برای هر هتلی وجود دارد و با این حال، ما شروع به مشاهده یک روند جزئی در هتل های جدید کرده ایم و برخی از ملحفه های سفید به طور کامل چشم پوشی می کنند و به نفع نمایش روشن و آماده از الگوها و رنگ ها در مرکز اتاق های هتل خود هستند.

ملحفه هتلی سفید

برخی دیگر ملحفه یا لحاف را با رنگی جایگزین می کنند تا شباهت خود را با هتل های دیگر پنهان کنند و طراحان هتل وضعیت موجود صنعت را نادیده می گیرند تا نسخه جدید خود را به دنیای طراحی هتل بیاورند و با این حال، کتانی سفید جاودانه است و برای هیچ سبک هتلی خاص نیست.

حتی اگر یک هتلدار بخواهد هتلی جسور و رنگارنگ بسازد، کتانی سفید می تواند نفس تازه ای در میان الگوها و رنگ های پر جنب و جوش هتل باشد و تخت های سفید می توانند با هر طرح رنگی و سبک هتلی مناسب باشند و کتانی سفید چه فوق مدرن باشد چه رنگارنگ، چیزی است که صنعت هتلداری هرگز نباید آن را تغییر دهد.

دلیلی وجود دارد که چرا بخش تخت خواب در فروشگاه بزرگ است: ده ها نوع مختلف بالش، ملحفه و روتختی وجود دارد و نه تنها انواع مختلفی از اقلام وجود دارد، بلکه در رنگ‌ها، چاپ‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند و یادگیری همه این اصطلاحات مختلف می تواند کمی گیج کننده باشد، اما دانستن تعاریف به شما کمک می کند زمانی که در حال خرید هستید و نیاز دارید کالای مناسب برای تخت خود پیدا کنید.

چه ملحفه، چه روتختی، بالش، و چه درپوشی که با روتختی استفاده می‌کنید، دانستن انواع مختلف ملافه‌ها به شما کمک می‌کند تا تخت خواب عالی را ایجاد کنید.

معمولاً در آمریکای شمالی استفاده می شود، اما در اروپا غیر معمول، ملحفه رویه (همچنین به عنوان ملحفه تخت شناخته می شود)، ملحفه ای است که شما را از روتختی، پتو یا لحاف شما جدا می کند و در اروپا (و خیلی آرام در ایالات متحده آمریکا) روتختی جای روتختی را می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.