پنیر سفید میهن خالص که در سفره این شخص معروف دیده شد

پنیرهای پرچرب مانند پنیر بلو، بری و چدار حاوی مقادیر کمی اسید لینولئیک مزدوج (CLA) هستند و CLA یک چربی سالم است که ممکن است به پیشگیری از چاقی و بیماری قلبی کمک کند و ممکن است التهاب را کاهش دهد که پنیر سفید میهن که 100 درصد از حیواناتی که با علف تغذیه می‌شوند به دست می‌آید، دو برابر بیشتر از چدار معمولی حاوی CLA است و اما مشخص نیست که آیا تغییر به پنیر علف‌دار می‌تواند مزایای کلی تغذیه‌ای در رژیم غذایی متوسط ایالات متحده داشته باشد یا خیر.

طبق تحقیقات سال 2018، محصولات لبنی تخمیر شده مانند ماست و پنیر تأثیر مثبتی بر سلامت قلب و عروق دارند و در همین مطالعه، به نظر می‌رسد که محصولات لبنی پرچرب، مواد مغذی بیشتری را ارائه می‌کنند و خواص ضد التهابی دارند.

دانستن فواید و خطرات مرتبط با خوردن پنیر می تواند به شما کمک کند تا انتخاب های آگاهانه تری داشته باشید و اگر پنیر آلوده باشد، یا اگر شرایط سلامتی یا نیازهای غذایی خاصی داشته باشید، ممکن است اثرات نامطلوبی داشته باشد.

پنیر سفید میهن
پنیرهای نرم و پنیرهای رگ آبی گاهی اوقات ممکن است به لیستریا آلوده شوند، به خصوص اگر با شیر غیرپاستوریزه یا “خام” تهیه شده باشند و خوردن غذاهای آلوده به لیستریا می تواند باعث بیماری شود.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) توصیه می کند از خوردن پنیرهای نرم خودداری کنید، مگر اینکه برچسب به وضوح نشان دهد که محصول با شیر پاستوریزه تهیه شده است و این امر به ویژه برای:

پنیر حاوی فیبر نیست و خوردن یک رژیم غذایی حاوی مقادیر بسیار بالای لبنیات ممکن است باعث یبوست شو و برخی از افراد ممکن است به دلیل یک یا چند مورد از این عوامل، پنیر را محدود کنند یا از آن اجتناب کنند و اگر مطمئن نیستید که آیا پنیر برای رژیم غذایی شما مناسب است، یک متخصص تغذیه می تواند کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.