پیاز داغ آماده بخورید تا هرگز دچار میگرن نشوید

در اینجا حقایق تغذیه‌ای برای پیاز داغ آماده آمده است، طبق سازمان غذا و داروی ایالات متحده (در برگه جدید باز می‌شود)، که برچسب‌گذاری مواد غذایی را از طریق قانون ملی برچسب‌گذاری و آموزش تنظیم می‌کند.

اندازه سرو: 1 پیاز متوسط (5.3 اونس / 148 گرم)

کالری: 45 (کالری از چربی: 0)

مقدار در هر وعده (%DV*) *درصد ارزش روزانه (%DV) بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

چربی کل: 0 گرم (0%)، کربوهیدرات کل: 11 گرم (4%)، فیبر غذایی: 3 گرم (12%)، قند: 9 گرم، کلسترول: 0 میلی گرم (0%)، سدیم: 5 میلی گرم (0%)، پتاسیم: 190 میلی گرم (5%)، پروتئین: 1 گرم، ویتامین A: (0%)، ویتامین C: (20%)، کلسیم: (4%)، آهن: (4%)

بر اساس ژورنال Phytotherapy Research (باز شده در برگه جدید) تا حدی به دلیل استفاده از آن در پخت و پز در سراسر جهان، پیاز یکی از مهم ترین منابع آنتی اکسیدان در رژیم غذایی انسان است. سطوح بالای آنتی اکسیدان آن ها به پیاز شیرینی و عطر متمایزی می دهد.

 

لموند می گوید: «غذاهایی که سرشار از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای آمینه هستند به بدن شما اجازه می دهند عملکرد مطلوبی داشته باشد. آنتی اکسیدان ها به جلوگیری از آسیب و سرطان کمک می کنند. آمینو اسیدها بلوک اصلی برای پروتئین هستند و پروتئین تقریباً در هر عملکرد حیاتی بدن استفاده می شود.

سولفیدهای موجود در پیاز حاوی اسیدهای آمینه لازم هستند. لموند گفت: گوگرد یکی از رایج ترین مواد معدنی در بدن ما است که به سنتز پروتئین و ساخت ساختارهای سلولی کمک می کند.

Jarzabkowski گفت: “من دوست دارم خوردن پیاز را توصیه کنم زیرا آنها بدون نمک و شکر طعم و مزه می دهند.” پیاز کالری کمی دارد (45 در هر وعده)، سدیم بسیار کمی دارد و چربی یا کلسترول ندارد. علاوه بر این، پیاز حاوی فیبر و اسید فولیک، ویتامین B است که به بدن در ساخت سلول‌های جدید سالم کمک می‌کند.

به گزارش بی‌بی‌سی، پیاز چه خام و چه پخته سالم است، اگرچه پیاز خام دارای سطوح بالاتری از ترکیبات گوگرد آلی است که فواید زیادی دارد. تحقیقات منتشر شده در مجله Agricultural and Food Chemistry (در برگه جدید باز می شود) نشان می دهد که غلظت بالایی از فلاونوئیدها در لایه های بیرونی گوشت پیاز وجود دارد، بنابراین باید مراقب باشید که مقدار کمی از قسمت خوراکی آن را حذف کنید. پیاز را تا حد ممکن هنگام پوست کندن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.