کارخانه نخ پنبه با کیفیت

کارخانه نخ پنبه محصولات خود را به تمام استان های کشور مانند تهران، اصفهان، مشهد، یزد و سمنان ارسال می کند. ما در کارخانه مرکزی تولید نخ پنبه سعی کردیم تا بهترین کیفیت را برای تولید کنندگان فراهم کنیم. کارخانه نخ پنبه در راستای ارزان کردن قیمت محولات خود توانسته با تولیدات بالا، به این منظور نیز دست یابد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارخانه نخ پنبه با کیفیت

انواع نخ پنبه

نخ پنبه ای را میتوان به دسته های مختلفی تقسیم کرد، که برای تولید کالا های گوناگونی به کار می روند. بنابراین اگر بدون اطلاع و مشورت اقدام به خرید نخ کنید، حتما در انتخاب خود دچار مشکل شده و حتی نمی توانید کالای خوبی تولید کنید.

کار ما در این کارخانه تولید نخ پنبه ۱۰۰% است.

  • نخ پنبه اپن اند ایرانی
  • نخ پنبه اپن اند ترکمن
  • نخ پنبه کامپکت هندی
  • نخ پنبه کامپکت لمریت

کارخانه نخ پنبه با کیفیت

نمره نخ

یکی از سوالاتی که زیاد از ما پرسیده می شود در باره نحوه تشخیص نخ پنبه ضخیم است. همانطور که می دانید تشخیص نمره نخ کاری است که به تجربه زیادی نیاز دارد، اما نمره نخ با ضخامت آن رابطه مستقیمی دارد.

برای مثال اگر ۱۰۰متر نخ یک لای پنبه را ۵ گرم در نظر بگیریم، با تقسیم این دو عدد به یکدیگر عدد ۲۰ به دست می آید که بیانگر نمره نخ می باشد. با این معادلات نتیجه می گیریم که هرچه نمره نخ بیشتر باشد ضخامت خود نخ کمتر است.

کارخانه نخ پنبه با کیفیت

فروش نخ پنبه بی نظیر،با کیفیت مرغوب به قیمت درب کارخانه برای تولید کنندگانی که می خواهند کالا های با کیفیتی را تولید کنند. نخ پنبه با کیفیت را ارزانتر از همه جا از این کارخانه بخرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.