گل سانسوریا رنگی در لیست زیباترین گیاهان قرار گرفت

گیاه مار که مدتی است به طور گسترده در زمینه دکوراسیون داخلی استفاده می شود، سزاوار توجه کامل ما است و در واقع، چه طرفدار گیاه شناسی باشید یا نه، دانستن همه چیز در مورد گل سانسوریا رنگی بی تاثیر نخواهد  نخواهد بود.

Sansevieria Trifasciata یک گیاه سبز رنگ است که بیشتر به عنوان “زبان مادرشوهر” یا “چاقو” شناخته می شود و این یک گیاه علفی نسبتاً ساده برای نگهداری است و با هر سبک دکوراسیونی سازگار است و از این گذشته، قرار دادن مقداری سبزی در فضای داخلی شما در سال های اخیر بسیار مرسوم شده است.

اگر به جنبه علمی موضوع بپردازیم، می توان گفت که این گیاه با نام علمی “Sansevieria Trifasciata” از خانواده Plantaes Thrachaebionta است و گونه ای از مارچوبه است و این را می توان از شکل آن مشاهده کرد که اینها به صورت برگهای سفت و سختی ظاهر می شوند که از زمین بلند می شوند.

گل سانسوریا رنگی

Sansevieria Trifasciata که مستقیماً در گلدان های گل فروشی ها در دسترس است، به اشکال مختلفی وجود دارد و گیاهان بالغ که مورد تحسین گسترده کارشناسان دکوراسیون و علاقه مندان به باغبانی قرار گرفته اند می توانند به ارتفاع 180 سانتی متر و عرض آن به 6 سانتی متر برسند.

اما بسته به فضای موجود در خانه خود می توانید گیاهان کوچکتری را انتخاب کنید و در هر صورت، برگها به طور مطلوب سبز خواهند بود و چیزی برای آوردن یک یادداشت رنگی به چیدمان شما.

برای اطلاع شما، حتی اگر در مورد فرهنگ در گلدان صحبت کنیم، برای اینکه آن را به عنصری از دکوراسیون داخلی تبدیل کنیم، بدانید که Sansevieria Trifasciata کاملاً با فرهنگ در خاک سازگار است.

این همچنین می تواند حجم بیشتری را به فضای بیرونی شما بیاورد و به هر حال این گیاه مار می تواند هر شرایط آب و هوایی را تحمل کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.